2007. 03. 20.

Mégsem húzták ki a fogaim. Még mindig nem nőttek ki eléggé. Viszont sikerült otthonhagyni a röntgenjeimet. Géza gyorsan elhozta, a sajátjával együtt. Megnézte a doki az ő fogait is. Neki kinőtt, úgyhogy ott helyben ki is húzta volna. Persze Gé ezt nem hagyta. :) Azt mondta a doki, hogy a vizsga utáni ajándéka az lesz, hogy kihúzza a fogát.

Még a metrón ücsörögve olvasgattam. Az angyalok és démonokat. Egyszer csak azt veszem észre, hogy a velem szemben ülő széken valaki egy jó vastag narancssárga könyvet olvas. Néztem, néztem, és az egyik lapozásnál megláttam, hogy ő is az Angyalok és démonokat olvassa. Aztán megnéztem alaposabban. Ő is EGOs dzsekiben volt. Rajtam a kék-sárga EGOs esőkabim volt. Hát mondom ilyen nincs!!! :D Végig vigyorogtam. Kiváncsi vagyok, hogy ő észrevette-e. :D

Nincsenek megjegyzések: