2007. 08. 27.

Pacigolás.

Hétvégén pacigolni voltunk.

Péntek este Miki főnöke elhívott kertipartizni. Hússütés volt. Nagyon finom lett, és egész jó volt a parti is. Jól éreztem magam. Nem semmi, főnöknek paraszt, de vendéglátónak nagyon jó. Amúgy most vették a házat, ez amolyan házavató is volt.

Szombat hajnalban indultunk. 11 előtt értünk oda, de már akkor is nagyon meleg volt. Főztünk valamit ebédre. Hatalmas a konyha, tök jó volt benne dolgozni. Egészen estig vártunk a lovaglással. A lovak gyönyörűek voltak, az emberek nagyon kedvesek. Paci irtó jó fej. Miki hamar összehaverkodott mindenkivel. Első alkalommal szőrén ültem meg a lovat. Fura érzés, de végülis nem rossz. Szokni kell, de szerintem a nyerget is. Először Brandyn ültünk. Miki kicsit tartott tőle, ez látszott is. Este meg beestünk az ágyba. A szállás amúgy nagyon jó volt. Külön szobánk volt fürdővel.
Vasárnap korán keltünk de nagyon lassan sikerült Pacit felébreszteni, így későn mentünk ki lovagolni, amikor már meleg volt. De szerencsére felhős idő volt, így ki lehet bírni. Akkor is pacigoltam, még ügettem is. Jót röhögtem, mikor megindult a ló. Megint Brandy volt az áldozat, ekkor épp nyereggel. Amúgy előtte jól lecsutakoltuk Mikivel. Aztán ebéd és szieszta, utána még egyszer felültem. Ez alkalommal Brianre, szőrén. Jó nagy ló, és milyen szemtelen. Amikor már lendítettem a lábam, hogy ráülök a kerítésről, odébb lépett. Pimasz! :)
Eredetileg Nórival jöttünk volna, de ő úgy döntött marad még egy napot. Aztán Paci javaslatára nem mentünk el a 15:15-ös busszal. A menetrend szerint 18:44-kor indultunk volna, de mikor Paci megkérdezte az apukáját, hogy kivisz-e a buszig, épp meghallották páran és felajánlották, hogy elhoznak, így egészen a Váci út és a Dózsa sarkáig autókáztunk.

Képeket a Képtáramon találtok. :)

Nincsenek megjegyzések: