2008. 01. 15.

Harry Potter Kvízkönyv

Ma sajnos megint sikerült egy nagyon kellemetlen tapasztalással gazdagodnom. Megint bebizonyosodott, hogy akiről azt hittem jó fej, keresztbe tett nekem. Nem is kicsit.

Hosszú lesz!

Történt ugyanis, hogy még december 20-án csörgött a telefonom, hogy írjak egy Harry Potteres kvízkönyvet. Daisytől kapta meg a telefonszámom, hogy ő ajánlott. Kiderült, hogy ő is és Doris is visszamondta pont a szerződés aláírása előtt. Itthon meghánytuk-vetettük a dolgot, megkérdeztem persze fent említetteket is, hogy miért is mondták vissza. Mindenféle "Közbejött egy vizsga, elutazom..." válaszokat kaptam. Mondtam ok, vágjunk bele. Írtam, írogattam a könyvet. Pár napja (megnéztem pontosan 10-én) megírta Daisy, hogy igazából az Animus kiadóval ők anno szóban megegyeztek, hogy a meglévő tesztekből kiadnak egy ugyanilyen témájú könyvet, és ezért nem tudták elvállani. (Még ősszel megbeszélték, jóban vannak... ezért nem tudja az enyémet reklámozni.) Mondom ok, akkor lesz majd még egy kvízkönyv. Ez addigra biztosan megjelenik. Erre ma olvasom, hogy tegnap megírta a Lumoson hírbe, hogy a 7. könyv megjelenésével egy időben kijön az ő tesztkönyvük is.

Hogy azt már ne is említsük, hogy azokban a tesztekben ugyanúgy benne lehetnek (erre gondolom azért figyeltek, hogy mégse) az én kérdéseim is!

Most néztem meg, a Bookline rendelési oldalán már 9-én kommentelte valaki a könyvet, tehát akkor már fent volt a neten, ergo lehetett róla tudni.

Ez nem esett jól. Nagyon nem esett jól. :(

2 megjegyzés:

Mike írta...

Költsék a tiszteletdíjat a gerincük pótlására (vegyenek rajta gerincet...)

Mariann írta...

Na, ez volt anno az a sztori amit én elsőre nem értettem; de mivel mindkettőtöket ismerlek, gondoltam talán nem a Lumos fórumon kéne faggatóznom.
(ott nem tudom, hogy volt-e téma)