2008. 02. 10.

HP7

És megjelent! :)

Voltam a bulin, nagyon jó volt. A fórumon erről többet is lehet olvasni, itt elég ennyi.

Megbeszéltem a csajokkal a dolgot. Örülök neki, mert már nagyon zavart. Tudom, h ezek után már ez a tüske mindig ott marad, de legalább nem fog annyira nyomni és fájni. :)

Kaptam megint ajándék könyvet. :)

A csajok tesztkönyve jó zsúfolt. Rengeteg feladat van benne. (Hogy a manóba lehet ennyit írni???) Majd mindenképpen megveszem és aláiratom velük, csak most nem volt nálam annyi zsé. Szegény könyv amúgy wécépapíron van. Belenéztem és már nem lehetett rendesen becsukni, pedig annyira nem olcsó.

Tegnap teáztunk pár régi Lumososssal. Nagyon-nagyon jól éreztem magam. Rég nevettem ennyit ilyen rövid idő alatt. Dórinak és Csillának még az arca is megfájdult a sok nevetésbe. :D

Este meg Alien vs. Predator 2-t néztem Karesszal. Júj de szar film ez is!!! Ne nézze meg senki. Viszont a srác nagyon jól főz, azt érdemes kipróbálni. :D

Nincsenek megjegyzések: