2008. 06. 28.


Ő az új cerelmem.

Tegnap végigjártunk kismillió boltot, kezdve a Tecsóval, majd Hülye bolt, aztán Electro World, de végül az eredetileg kinézett helyen, az Auchanban vettük meg. Előtte már nézegettünk Photo Hallban (ott az, ami a neten van, és amit a boltban mondanak, köszönőviszonyban sincs egymással), illetve Extreme Digitalban. Ott lett volna jó áron (illetve lesz jövő héten), ajándék kártyával és derítőlappal Sony A200K, de mint utólag megtudtam, nem a Sony a beszállítója, így egy csomó mindentől elesik a vevő. És a garanciája is érdekes.

Szóval ő lett. Olympus e-410, EZ 17,5-45-ös obival.

Csak a kártyát sikerült kihagynom. :D Azt még vennem kell, lehet ma be is szerzem. :) 2 és fél órát vártunk a gépre. Már kicsit idegbeteg voltam a végére, azért maradt el. Először egy eladóra kellett vadászni, hogy kinyissa a vitrint, hogy megnézhessük. Aztán kérdezgettem, de a nőci nem igazán tudott válaszolni. Szólt egy kollégának, akkor rá kellett várnunk. Nagy nehezen előkerült. Rendes volt, egy csomó mindent elmondott, a sok infó hatására úgy döntöttem, hogy nem kell az új E420-as, így kiválasztottam őt. Ezután vissza kellett menni a nőcinek a raktárba, hogy hozzon egyet. Na az megint vagy 45 perc volt, mert a raktárban elzárva tartják, és csak az őrnek van kulcsa. Őt kellett hajkurásznia. Végül a hitelpultnál kellett külön kifizetni.

És ezek után még anyunak kellett venni kenyeret meg kakaót...

Nincsenek megjegyzések: