2008. 07. 28.

Szívem csücskei

Harry Potter, mert szórakoztat és kikapcsol. Mert elvarázsol. Mert ebből jelent meg az első könyvem.
Stargate, mert jó. Mert sok van belőle, így eltart egy darabig, míg kivégzem. Sőt, mire kivégezem, elfelejtem az elejét, így kezdhetem újra. Bár amikor véget ér, kicsit szomorú vagyok, mint pölö most is. Mert van belőle mozifilm, eddig 2 sorozat, rajzfilmsorozat (bár ezt még nem láttam). És minden egyéb, amiből pénzt lehet kicsiholni. De a lényeg, hogy leköt, felvidít, elvisz innen messze. Mert jó beszédtéma. Bárcsak ott lehetnék.
Narnia, mert egy másik világ. Mert mese, amiben a jó jó, a rossz pedig rossz. Amiben benne van minden, amire egy ember csak vágyhat. Szép, hősies, vad, bátor, mesés...
Micimackó, mert... Tigris!!! :D Örök gyerekeknek.

És még annyi minden másért, amihez az egész net és egy örökkévalóság nem lenne elég, hogy felsorolhassam. Olvasni vagy látni kell őket!

Bárcsak ott lehetnék.

Nem mellesleg ez azt is jelenti, hogy nem vagyok egyedül. :)

Nincsenek megjegyzések: