2010. 04. 24.

Nyeremények

Nem vagyok az a szerencse fia. De a héten kétszer is szerencsém volt. Vagy inkább másfélszer.

A legtöbb elém kerülő játékot ki szoktam próbálni, hátha alapon. Fortunának is kell esélyt adni. :)

Még régebben játszottam egy blog, a Mindennapi bevető és egy bolt, a Bogyóshop nyereményjátékán. Hétfőn délután kaptam meg a levelet, melyben értesítettek, hogy bizony én nyertem meg az egyik chat-párnát. Szerintem minden hétnek így kéne kezdődnie. :)

Aztán szintén hétfőn találtam a twitteren egy bejegyzést a Viasat3tól, hogy az első 20 kommentelő nyer 2 jegyet a Minden kút Rómába vezet című film premier előtti vetítésére. Sajnos szerdára este 10ig voltam beosztva, de azért kommenteltem. Nos, azt is megnyertem, de sajnos nem tudtam elmenni rá (ezért a másfél), és sajnos senki más sem tudott elmenni helyettem.

Később a párna átvételéről is megjött a levél. Kaptam egy kupont a bolttól, amit beválthattam bármelyik párnára.

A LOL-os lenne az. Sajnos nem olyan szép narancssárga, de nem is olyan kókatag, mint a képen. :)

Már csak a lottó hiányzik. Bár lehet, hogy éppen nincs is szelvényünk. Hmm...

Nincsenek megjegyzések: