2010. 07. 11.

SFportal találkozó 2010. 07. 10

Korán kellett kelni, mert szerettem volna hamar odaérni hogy ne maradjak le semmiről. No meg fel kellett zavarni Kriszt is. :)

11 előtt nem sokkal értünk oda, hamar bejutottunk, nem volt olyan tömeg, mint számítottam. Persze volt aki csak később jött.

Bruti konferált, majd jött a bűvészkedés. Utána bemutatkozott a Szíriusz Napok, ebből nem sok jött le. Később következett Atlantisz legendája a filművészetben című képekkel - majdnem - illusztrált kiselőadás, szigorúan nem SGA volt, érdekes bár talán ennyire asszem nem vagyok fan. Majd kis programváltozás: Design Space Center, ez speciel a Kütyüshop i-Sobot bemutatóját takarta.

Ha igazán őszinte akarok lenni Brutin és a bűvész Marcellon kívül nem fogott meg semmi. Arról nem is beszélve, hogy az előbb említett két személy és az Atlantiszos kiselőadsát tartó Chelloveck voltak azok, akik vették a fáradságot és rendesen készültek.

Egy rövidebb ebédszünet jött, a Westend hátsó kínai kajáldáját támadtam be. Na ode NE menjetek. SOHA! Drága és a húst is kispórolják. A kaja nem ehetetlen, meg tudom, hogy Westend, dehát akkor is kínais!!! Csak annyit, hogy a doboz egy százas volt.

Kaja után robogás vissza, Krisz még kávét vadászott.

Így is lemaradtam A számítógépes játék színeváltozása című előadásr elejéről. A lényeg azt volt, hogy miben több vagy kevesebb a játék a filmhez képest. Amúgy egy csajszi tartotta. :D Majd 3d-s filmek, Lost és a mitológia by egy volt évfolyamtársam. Fura a srác meg kell hagyni. Végül a kerekasztal beszélgetés, ami főleg beszélgetés és vita volt az SGUról. :) Jó, azért szóba került más is, de sok olyan sorozatot emlegettek, amit nem láttam. És asszem nem is értettem minden véleménnyel egyet.

Egyszer anno kifejtettem, hogy szerintem 3 dologtól lehet igazán sikeres egy sorozat. Amennyiben sikerül megtalálnom eme eszmefuttatásomat, felteszem valahova. Amúgy meg abban sem sikerült talán teljesen megegyezniük - szerintem - hogy egy sori vagy legyen epizód sorozat vagy egy kerek történet, de az már ne akarják folytatni.

Csak ezután jött a lényeg!

Rick Worthy alias Simon/Number Four. Hihetetlen nagy arc. Jópofa, vicces és tényleg nagyon kedves. Kérdésekre válaszolt, ne akarjátok, hogy ezekre emlékezzek. Szerintem úgyis fel fog kerülni a netre.

Majd jött egy rövidebb szünet, amiben sikerült levadászni kisebb körben a fent említett színészt. Hihetetlen aranyos és közvetlen. Nem igazán tűnt úgy, hogy lennének sztárallürjei. Egy kedves és tehetséges fickó nagyon kellemes baritonnal.

A következő Bruti stand upja volt. Vicces a pasi, de tényleg, csak sajna volt benne olyan, amit már hallottam tőle a tvben. De a többi... lehet egyszer el kéne menni a Dumaszínházba. :)

És a fő-fő atrakció: David Nykl. Vicces és aranyos de azt hiszem engem nagyon nem bírt. Poor guy, he must have been really tired. Éjjel buliztak. :D Sok-sok kérdésre választol és ugrált, mint egy nikkelbolha. :)

Lezárás képpen kiosztottak pár nyereményt majd kifelé lehetett átvenni az ajándékokat (egy zacsi könyv meg pár Galaktika magazin és néhány hologrammos matriac).

És persze a lényeg, sorban állni autógrammért és fotóért, jó pénzért. Na jó, valljuk be, hogy ez csak nekünk sok, amúgy tényleg korrekt árak voltak, arról nem is beszélve, hogy ide tök ingyen jöttek. Mármint nem kértek semmi fellépőpénzt. Csak az utazást és a szállást állták a szervezők. Így a kép- és autógrammpénz az övék. Szeritnem kifejezetten korrekt. :)

Itt már látszott, hogy David fárad. Talán tőlem, is hogy sokat fotóztam. Említettem, hogy asszem nem zárt a szívébe, na pont ezért.

Származási hely: SFportal


Jó sokáig maradtunk (itt is), aztán átmentünk a Trombitásba.

Valami foci és nagy zaj volt (hajrá Deutchland!) meg sörözés. Később előkerültek a díszvendégek is, akik ettek, ittak jól mulattak (legalábbis nagyon remélem) majd én is betámadtam őket. Szegények, mit ki nem kell bírniuk.

Származási hely: SFportal


Származási hely: SFportal


Itt, ha lehet még tovább maradtunk, talán nem kellett volna. Nagyon furi volt a vége. Bár talán a sztároknak ez még nem a nap vége volt. Vancouverben és Los Angelesben 9 órával vannak mögöttünk. Ekkor még jó sokat sikerült beszélgetni Rickkel. Elképesztően aranyos ember. Lehet talán ezért nem is olyan nagy sztár? Nem tudom, de rém jó fej és tényleg közvelen színész.

Olyan hajnali 3-ra értem haza.

4 megjegyzés:

angelina87 írta...

Íííííírtó klassz lehetett! **
Köszi a beszámolót!
Nem meséltél a jelmezedről!!! :(

EGOKA írta...

Igazából nem jelmez volt. Csak vettem egy amerikai katonai sapit meg egy zubbonyt. De majd beledöglöttem olyan meleg volt.

Na jó, a helyszínen volt légkondi. Ott jó volt. :)

Mariann írta...

Kösz a beszámolót!
Örülök, hogy jól sikerült napod volt!

EGOKA írta...

Köszi, én is örülök. BTW, Ricknek annyira tetszik Budapest, hogy még péntekig itt marad. :D Szóval anyu, még van esélyed találkozni vele. :D