2010. 09. 16.

Napi nem értem

Régebben, kb amikor a Szentendrei Skanzen házai eredetileg épültek a liszt barna vagy teljeskiőrlésű volt köszönhetően a technikának. Ez volt az olcsóbb. Alig ettek húst az emberek, hiszen nem tellett rá. És a napi sok óra testmozgás is megvolt a földeken. Mégis korábban haltak.

Ma ezek a drága dolgok, főleg, ha rá van nyomtatva a csomagolásra, hogy "bio". Micsoda varázsszó.

Biztos benne van a hiba, hogy ennek a két dolognak az összehasonlítása pusztán azon tény alapján, hogy barna kenyér és kevés hús felvetődik bennem, de

ÉN nem értem, nekünk miért kéne ezektől tovább élni...

2 megjegyzés:

Én írta...

Szia! Én nem tudom hogy tovább fogok-e attól élni hogy barna kenyeret eszem, és vegetáriánus vagyok, minden esetre addig amig meg nem halok, én jobban érzem igy magam.Azért a hosszú élet gondolom ennél bonyolultabb.Bárcsak ilyen egyszerű volna.Szerintem mindenki egyen azt amitől jól érzi magát, és akkor talán tovább él... :)

EGOKA írta...

Szerintem is mindenki egye azt (na jó, már persze aki megteheti), amitől jól érzi magát a bőrében. :)