2006. 12. 13.

Térdes-bajos dolgok. Part II.

Először még a nyáron voltam dokinél a térdemmel. Akkor porcerősítőt kaptam pár igen kényelmetlen pózban elkészített röntgen után. Amikor az elfogyott, mentem vissza, mert csak nem múlt el a fájás. Doki akkor kérdezte, hogy mikor legyen a műtét. Persze nem ragaszkodik hozzá, de megnézné, mi van "odabent." Akkor elküldött fizikoterápiára is, hogy csökkenjen a fájdalom. Ekkor többen azt mondtátok (teljesen jogosan), hogy nézessem meg mással is. Na, erre került ma sor. A doki nem akárki. A női vizilabda válogatott orvosa, de már nyugdíjas, csak nem tud otthon ülni. :) Néha bemegy. Most elkaptuk anyámmal (anno ő műtötte anyámat csípőprotézissel). Megnézte, megnyomkodta. Közölte, hogy csonthártya gyulladás, ha nem nyúlnak hozzá akkor is elmúlik. Sportoltam valamit? Mondtam, hogy aikidoztam. Erre közölte, hogy azt a hülyeséget azonnal hagyjam abba. Menjek úszni.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Fülolaj

R