2007. 06. 05.

Egyre jobban vagyok. Bőgés nuku. Néha még ránjön az idegesség, de nagyon ritkán szerencsére, és hamar el is múlik. Én voltam a balfék, hogy ennyit szenvedtem valaki miatt, aki meg sem érdemel. Most majd jól elolvassa és le akar hordani miatta. Ugyan miért? Ha egy kicsit jobban belegondolna rájöhetne, hogy nem én voltam a rossz. De mennyivel könnyebb rákenni valakire a hibáinkat, nem igaz?

Szóval viszonylag jól vagyok, csak ne kéne vizsgáznom. :)

Szombaton a könyvhéten dolgoztam, nagyon jól éreztem magam. Csupa olyan ember vett körül, akiket szeretek, és akik szeretnek. :)

Vasárnap a fotósuliban voltam. Ott sem volt rossz, bár kicsit az az érzésem, hogy diáknak másodrendű vagyok. Inkább amolyan munkaerő, mint tanuló. Ez van. Akkor inkább melózok, és megtanulok magamtól fotózni. Persze ahhoz kéne egy gép is. Nincs valakinek egy nagyon felesleges használható gépe? :D

Most meg keresem a vizsgapárom. Elveszett. :)

1 megjegyzés:

Csaba Translator írta...

Szia! Látom itt árválkodik a blog, mindenki lusta disznó "kommentálni"...
No: én is szeretnék kamerát venni, bár a magam részéről kizárólag "amatőr" használatra, mindenesetre ez a kis Fuji egész jónak tűnik: http://www.pixmania.com/hu/hu/foto/digitalis-fenykepezogep/1/1/categorie.html
Egész jó gépek vannak, viszonylag baráti áron, igaz, én semmilyen fotósuliba nem jártam, úgyhogy könnyen lehet, hogy nektek ez maximum játékra jó, de kezdetben...
Jó látni, hogy azért mintha már túllenél a mélyponton. Csak így tovább!!! Egyik hülye f...sz sem érdemli meg,hogy kiüsd magad miatta! (természetesen sajna én is eme f... populációhoz tartozom:))

Szép hetet, hétvégét!
Cs.