2007. 06. 22.

Vááá!

Na, épp fel akartam írni, hogy 2-es lett az angol törim, ami szégyen egy töri szakos tanártól, dehát nem nagyon tanultam, meg beteg is voltam. Erre azt látom, hogy magyar lett a blogger. Tök vicces. Ettől rögtön jöbb kedvem lett, mivel a nap folyamán elég hullámzó volt. Reggel szar volt, aztán Toffyval elmentem beiranti a jegyet, meg elhozni a pósztereket, amit a Lumos kapott. Akkor jó volt. Hastáncra menet megint szar volt. Zsuzsival összefutottam a Blahán és ez felvidított, meg a tánc is, és utána is jó volt. Itthon meg megkaptam egy hülye picsa válaszát, az megint jól felidegelt. Gyökér!

Amúgy Centrum megint küldött szerelmes levelet. Norbi, ha olvasod, mostmár muszáj lesz fizetni, és nem akarunk mi lenne azok, akik apud helyett fizetnek!

Na, még mindig ott tartok, hogy mi lenne, ha csak egy napig nem történne semmi!?!

Nincsenek megjegyzések: