2007. 11. 03.

25

Ezt is megéltem. Persze néhány döccenővel.

Jött a szülinapom. Erzsiék - mint az már évek óta szokás - meghívtak ünnepelni. Nagyon jól telt a nap. Kaptam egy fantasztikus HP-s sálat. Amit aztán pár napra sikeresen el is pakoltam. De megvan, és ez a lényeg. :)

Mikitől kaptam egy nagyon finom tortát, meg egy dvd csomagot. Dr. House első évad. Ennek nagyon örültem. Már azóta megnéztünk belőle 2 dvdnyi részt.

Anyutól meg szakácskönyvet kaptam. :D Hát igen, nem tudok főzni.

Este pedig Evettékkel voltam színházba, mivel Marci nem tudott elmenni. Nagyon jó kis darab volt. A címe Össztánc. Egy mukkot nem beszélnek benne, mégis lebilincselő. (Elkönyököltem az állam, de csak a szünetben vettem észre.)
Táncolva mutatják be a múlt század történetét. A profizmus magasiskolája. Legtöbbször van egy fő pár, de a többiek sem csak úgy állnak és nézik a táncosokat, hanem ugyanúgy játszanak.

2x1 óra meg egy kis szünet. De tényleg nagyon jó kis darab. És a szereposztás is parádés.

A tortázás otthon amúgy a színház után volt.

Nincsenek megjegyzések: