2007. 11. 10.

Autók, költözés és egyéb finomságok

Hát a tegnapi nap kriminális volt.

El akartunk menni a Seattal Miki cuccaiért. Sokadjára be is indult a kocsi. Hát a vezetés is egy élmény volt. Szegény Miki nagyon remegett. Még ÉN is, pedig csak utas voltam. Nem szeretem azt az autót. Megérzetzünk. Lassan összepakoltunk, bár mindent nem sikerült elhozni. De azért elindultunk. Visszafelé gondoltuk megtankolunk. Behajtottunk a MOLhoz. Miki megtankolt. Beült, hogy megyünk, erre nem indult el az a tetves kocsi. Baromira kiakadtam. Addigra már 2 napja fájt a fejem, ez meg tovább idegesített. A végén le is mondtam az órámat.

Gyula nem volt otthon, hogy elvigyen, végül anyu jött értünk. Miki jól elkésett a suliból. De legalább ebédelt egy jót.

Este pizzázni voltunk Pétyával, Ágival, Balázzsal, Marcival és Viktorral. No meg a családdal. Meglepi party volt nekem. Nagyon aranyosak voltak. És tényleg meglepett. :) Kaptam egy csomó szép és hasznos dolgot.

Nagyon köszi mégegyszer! Nagyon jól esett. :)

Este meg Miki végre megnézette velünk a Folyó szeli ketté című filmet. Mármint megnézette volna. Másfél óráig bírtam cérnával. Már a borítójáról tudtam, hogy nem nekem való, de persze nem hitte el a srác. Grr! Miki izlésében nem szabad megbízni. Sem film, sem zene ügyileg. Rémes!

Durrogva feküdtem le végül. Mostantól csak ÉN választok filmet.

Nincsenek megjegyzések: