2008. 05. 26.

Indiana Jones és a kristálykoponya királysága



Hét vége felé kitaláltuk, h vasárnap elmegyünk megnézni az új filmet. Megkérdeztem Krisztiánt is, hogy érdekli-e. Naná, hogy érdekelte, így vasárnap kora délutánra (12:30) rendeltünk jegyet. Szombat este kitaláltuk, hogy menjünk át CSI-t nézni, és akkor már maradjunk is ott, és onnan menjünk moziba. Mivel a házigazda belement, így kb hajnali 2-ig helyszíneltünk. :) Reggel nem volt könnyű elindulni, de odaértünk és átvettük a jegyeket. Végig azon izgultam, hogy ne jöjjön ellenőr. Szerencsémre nem jött. Vettünk Indys menüt, így most van egy Indiana Jones-os poharam. :D

A film rettenetesen tetszett.
Aki szereti az Indiana Jones filmeket, ezt is bírni fogja. Sok helyen azt olvastam, hogy nem sok új van benne. Ez tény, sokszor előre tudtam, hogy mi lesz, de azt hiszem a legtöbb kalandfilmre igaz ez a megjegyzés. Van benne ugyan egy kis meglepi, amit nekem sem lőtt le senki, így ÉN sem fogok, persze a sztori menete során erre is rá lehet jönni. Szóval nem egy Agatha Christie, de egyik sem az volt, és ez sem annak készült. smile2.gif

Mindenesetre szerintem remekül beleillik az eddigi sztorik menetébe, mégcsak az Ifjú Indiana Jones sztoriknak sem mond gyökeresen ellent. smile2.gif

Természetesen el fog férni a DVD gyűjteményemben. :D

Utána hazajöttünk enni. Aztán vissza CSI-ozni. Szóval jól telt a hétvégém. :)

Nincsenek megjegyzések: