2008. 05. 27.

Rollerrel az egyetemen

Ma be kellett mennem az egyetemre beíratni az indexembe a tutoriális szeminárium jegyet. Bérletem nincs, és most már menekülni sem szeretnék az ellenőrök elől, így rollerrel mentem.

Hajnalok hajnalán keltem, h beérjek 10 előtt. Valamivel 9 előtt indultunk Mikivel. Ő busszal, és rollerrel a Keleti felé. Miki szerint csak úgy süvítettem. :D Odafelé semmi gond nem volt. 9:17-kor már bent voltam az épületben. Beírattam az ötösöm. Beszéltem Boglárkával a titkárnénivel, hogy mi legyen, Ferencz tanerő nem volt bent. Még elnéztem a TOra, ami persze csak hétfőn, szerdán és pénteken üzemel, így nem tudtam leadni az indexem. Viszont az etr-es gépen megnéztem, már be is van írvan az ötösöm oda is. :D Szóval jeles lesz életemben először (és utoljára) az átlagom. :D

Visszafelé kalandosabb volt az út. A Blahán belebotlottam egy vén komcsiba, aki a cekkerrel elfoglalta az egész járdát pont a kanyarban. Össze-vissza kormányrángatás és fékezés lett az eredménye. Hozzá sem értem, de ő közölte, hogy a "Kurva anyád!". Ezen úgy ledöbbentem, hogy csak kis fáziskéséssel válaszoltam, hogy tanuljon meg magyarul. Később fortyogás közben rájöttem, hogy megérdemelt volna egy jókora frászt! Legközelebb valaki ilyet mer szólni, kérdés nélkül megy a pofon! GRR!!! Paraszt!!!

Visszafelé benéztem a bankba, viszonylag hamar sorra is kerültem. Végre megszűntettem az Otthon Tartsd a Pénzed banknál a számlámat. Ha megint megkérdezi valaki, hogy miért, akkor a válaszom csak annyi, hogy még most is volt pofájuk leakasztani rólam egy csomó pénzt!!! Ezért!

Tovább be a Rottenbilleren, mert a Keleti fel van túrva. Ott is volt egy kisebb kalandom. Állok a lámpánál egyszercsak valaki megfogja a vállam. Odanézek, egy csajszi közli, "Szia Tigris, klassz a rollered!" Először nem esett le, hogy miért Tigris, de aztán rájöttem, hogy a Tigrises hátizsákom volt rajtam. :) Megköszöntem neki, ez sokkal kellemesebb volt, mint a bunkó tatter.

Aztán még annyi történt, hogy a Péterffy utcán a kocsit a járdára felparkolnak, így nehéz menni. Alig lehet elférni, de mindenki nagyon kedvesen, minden morgás nélkül félreállt és elengedett. Kicsit meg is lepődtem ezen. Volt egy idős néni, aki megállt, hogy elengedjen a járdán megköszöntem neki, és mosolyoga mondta, hogy szívesen.

Még van remény!!! :D

Persze jól leizzadtam, de 9:31-kor indultam haza és a bankos kitérővel együtt 10:08-ra itthon is voltam. :)

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Én is most akarok rollert venni! ;)

blog: bsector.b13.hu

EGOKA írta...

Tedd azt, jó poén. :)

Mondjuk lövésem sincs hogy találtál ide, meg, h ki is vagy de szia! :) (Azért meglestem a blogod, boldog szülinapot!)