2009. 05. 03.

Houdini

Tegnap délután kaptam Mikitől egy új társat Krampusznak.

Egy kis fekete sima szőrű malacka, az eladó szerint olyan 6-8 hónapos lehet. De olyan kicsi, és nagyon fél. Remeg, mint a kocsonya, ha kézbe veszem, és már kézbe venni sem egyszerű. Folyton leBogyóztam őt is meg Krampit is.

Először Túró Rudinak, azaz Rudinak akartuk elkeresztelni (Miki ötlete volt a Rudi, én meg továbbfejlesztettem), de annyira nem Rudis. Aztán, amikor betettük a kis hordójába már itthon, elkezdte kaparni a törülközőt, ami alatta volt. Mondom ez mindjárt ki akar szökni, na így lett Houdini a neve, röviden csak Dini. Szerintem ez jobban is illik rá. :)

Reméljük egészséges és hamar megszokja az új helyét.

Bogyó még hiányzik.

2 megjegyzés:

Mariann írta...

Édes, láttam a képét!
Remélem hamar megszokik Titeket és szombaton már csupa áradozás leszel!
-:)

EGOKA írta...

Én is remélem.

Alig várom a talit. :)