2009. 07. 29.

Doboznyitás

Tegnap végre összehoztuk a doboznyitást.

A volt lány osztálytársaimmal még 2000 december 21-én feltettünk egymásnak és főleg magunknak pár akkor fontosnak tűnő kérdést, hogy majd megnézzük a válaszokat.

Nos, tegnap megnéztük. :)

Ej, de régen is volt az, tán igaz sem volt.

Azért jó volt látni őket. Egykor minden nap találkoztunk, azóta viszont...

Felnőttünk, mindenki dolgozik, van 2 (és fél) házasunk és egy elvált is.
Szóval történtek jó és rossz dolgok is az elmúlt 8 év alatt.

Mindenesetre a csajok semmit sem változtak, legalábbis külsőleg. Mindenki irtó csini (engem kivéve). Ezt már megszoktam. :)

Írtunk megint pár kérdést. Pár év múlva újra kinyitjuk és megnézzük mennyire változunk majd meg.

Örülök, hogy anno ezt megcsináltuk. Bár szinte semmi sem igaz abból, amit anno leírtam, vicces volt visszaolvasni. :D

3 megjegyzés:

Enikő írta...

Ez jó lehetett, tisztára olyan, mint az Álmok útjánban... :)

EGOKA írta...

Bocsi, csak most láttam, h írtál. Azt hiszem azt a filmet nem láttam, így nem tudom mire gondolsz.

Amúgy tényleg jó volt, Ti is kipróbálhatjátok a volt osztálytársaiddal, amíg még nem megy mindenki világgá. 8-10 év múlva jót fogtok szórakozni rajta. :)

Enikő írta...

Sajnos, már mindenki világgá ment, de a nagyon régi barátnőknél maradtak emlékek, azok nagyon viccesek így 10 év távlatából, amikor még csak 9-10 évesek voltunk. :)