2009. 07. 16.

Sebesülés

Múlt szerdán lecsúsztam a Nyugati aluljáró lépcsőjén. Lett egy ronda seb a sarkamon, jól összevéreztem mindent. A Burger Kingben lemostam, ahogy tudtam, majd nagy nehezen hazabotorkáltam.

Betadine, ragacs.

Szombaton is fájt még, akkor már nem tetszett a dolog, elmentem az ügyeletre, ahol ránézésre küldtek a traumatológia ügyeletre, nem mellesleg megijesztett a doki, hogy ezért jár a tetanusz is. Irány az Árpád kórház Újpesten, anyu vitt ki kocsival. Ott ránézett a doki, megnyomkodta, közölte, h betadine, ragacs. Kérdeztem a tetanuszt, azt mondta nem kell. Az ápolónő elmondta, hogy azért nem, mert gyerekkorom óta erős immunizáláson estem át.

Azóta betadine, ragacs.

Szerdára már csak ragacs.
Erre estére begyulladt a bokám.

Ma elmentem melózni, de nem igazán esett jól. Hazafelé bementem a dokihoz. Végre nem az ügyeletre, hanem a sima rendelőbe.
A doki megnézte, steril kötéssel átköttette és kaptam tetanuszt is.

Szóval most marha jól vagyok... Szomorú

Nincsenek megjegyzések: