2009. 10. 17.

A fogműtétem óta folyamatosan fáj az állkapcsom. Alig van pici nyugtom a fájdalomtól. Szerdán vissza is mentem végül, hogy ez így már nagyon nem kóser. Azóta lézeres kezelést kapok rá minden (hétköznap) reggel. Állítólag ez fertőtlenít és segíti a gyógyulást. Nem tudom, eddig csak azt tapasztalom, hogy még mindig pokolian fáj.

Tegnap kitöltöttem a Mensa online iq tesztjét. Utána meg kétségbe estem. Ezek szerint az átlagnál is hülyébb vagyok.
MIVAN??? Én, akit kiválasztottak egy amúgy sem szar suli iq szakkörébe? Ok, azt nem vártam, hogy tag legyek, de hogy átlag alatti eredményt hozott ki???
MIVAN???

Ezen nem lehet napirendre térni. :(

Ezek után megkaptam a beosztásomat. Október 31-én, azaz Halloween éjszakáján be vagyok osztva hajnali 1ig!

Nemakarom!!!

Elegem van!

Megint jön a klassz kis depresszióm. Mostmár a munka sem segít rajta, sőt inkább ront!

Ha valaki tud egy másik melót, szóljon, mert ezt nem bírom ki. Az sem érdekel, ha kevesebbet fizetnek, csak rosszabb ne legyen!

:(

Nincsenek megjegyzések: