2016. 05. 01.

Vidéki élet szépségei

Pesti lányként megszoktam, hogy az ügyintézés olyan, amilyen, de azért megy. Egy lakcímkártya azonnal megvan, a személyi vagy az útlevél is nagyjából egy hét.

Leköltöztünk vidékre (nagyon vidékre, majdnem 300 km-re otthonról), és, hogy ne legyen gond gondoltuk bejelentkezünk ide tartózkodási helyre. Az önkormányzati ügyintéző azt mondta csak adjuk oda a kitöltött papírokat, majd hozza a lakcímkártyát. Gondoltam, hogy nem lesz meg azonnal, de milyen jó, hogy házhoz jön.

Egy hét múlva gondoltam már rákérdezek,  hogy mégis mizu a papírokkal. Kis naivan azt mertem feltételezni, hogy hetente egy-egy csomagban viszik az intézni valókat. Nos Miki némi telefonálás után kiderítette, hogy úgy 30 nap az ügyintézés. Én meg WTF? Az egy nyomoronc papír, kinyomtatják, fóliázzak, nagyjából 3 perc.

Végül nem kellett egy hónap a munkához, de még mindig csodálkozom a dolgon.

Nincsenek megjegyzések: