2006. 10. 26.

24!!!

Ma lettem 24 éves. Nem érzek semmi különöset. :)

Viszont reggel kaptam köszöntő MMSt, ami nem jött át, mert valami beállítás nem jó. Teló az ügyfélszolinak. Hát lehet, hogy nincs is vele baj, teszteljem. Teszteltem, de a teszt csak a Harry Potter szemináriumom alatt jött meg. Nem volt jó. Óra után megint hívtam őket. A csajszi megküldte a beállításokat. Mostmár jó, és még a reggeli MMS is átjött. :) Viszont annyit kellett mindkét hívásnál várni, hogy lemerült a telóm. Itthon is hagytam, míg Atkóhoz mentem, aki felköszöntött. Tök jó ajándékot kaptam Verától és tőle. :) Aztán beszéltem Vera tesójával a nyelvvizsgája ügyében.

Amúgy a HPs előadásom múlt héten lett volna. Le is tolt a tanár, hogy miért nem szóltam neki, hogy nem megyek. De hogy szóltam volna? Eh... Ma megtartottam. Szerintem egész jó lett. Majd meglátom hanyast kapok rá...

Most meg anyát várom, hogy menjünk a sebészetra. Hátha megszabadulok pár felesleges anyajegyemtől.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Isten éltessen sokáig!:) (egy feledékeny barátod:$)