2006. 10. 04.

Költözés.

Tegnap nem tudtam írni, mert nem ment a blogger...

Voltam suliban, megint rájöttem, hogy ez a nő beteg, és alkoholista... Rémes órákat tart, hogy fogok így vizsgázni?!?

Délután voltam Erzsiéknél. Az anyujával dumáltam meg, hogy milyen ékszereket csináljak. Meg végre megtudtam, hogy ide költözött a stúdió. Ez remek hír! Legalább nem kell messzire mennem, ha van ott valami dolgom. :)

Aztán Atkónak segítettem költözni. Mire odaértem a pakolás nagyja megvolt, de még így is rengeteg meló volt. Ennyi cuccot átpakolni!!! Pedig nincs is sok a srácnak. Mi lenne, ha mi költöznénk! Te jó ég. :)
Kettő körül kerültem ágyba.

Jah, Erzsiéktől kaptam egy blúzt, meg egy farmert. Csak Atkónál próbáltam fel, és teljesen megdöbbetnem. Sosem gondoltam volna, hogy lesz farmer, amiben jól nézek ki. De ebben még nekem is tetszett a hátsó felem. Tök örülök neki. :)

Ma meg itthon csücsülök, mert elmarad az angol építészet órám. De legalább behozom magam. Olvasgatom Dóri szakdogáját, és végre megírtam a szamarkandi könyvajánlót. Erre meg nem megy a Lumos. :(

Nincsenek megjegyzések: