2008. 03. 31.

Kertészkedés és meteorológia

Tegnap hajnalok hajnalán (óraállítás miatt mégkorábban) felkeltem, és elmentem Krisztiánhoz, akivel jól bevásároltunk mindenféle balkonládát, földet, locsolókannát, meg kislapátot homokozás céljából. Aztán szépen beültettük a Tétényből hozott növényeket a ládákba (borostyánt és nefelejcset - Krisztián őszinte bánatára nem félliteres dobozos volt). Szépen tele is lett, mi meg nyakig földesek voltunk. Remélhetőleg estére lesz kép is arról, hogy milyen ügyesek vagyunk. :D

Délután Kuttúrkör volt Marciéknál. Ott próbált Szilvi okítani meteorológiára. Az elejét még értettem, de valahol a méréseknél asszem elvesztettem a fonalat. Tele volt szakmai, illetve nagyon matekos dolgokkal, ÉN meg ahhoz nagyon, de nagyon nem értek. Sajnálom, biztos érdekes volt, amit mondott, de ehhez nagyon hülye vagyok. :( Utána meg tracspartit rendeztünk Marci szobájába. Danit alig láttam. Felnőtt, komoly ember, folyton sok a dolga, főleg most a készülő lakásával. Sajna. :(

Úgy elment a nap, hogy nem ültem a gép előtt. Na jó, azért este meglestem a leveleimet. :)

Nincsenek megjegyzések: