2008. 03. 29.

Rövid összefoglaló

Rég írtam, talán kéne kicsit update-elni a blogom.

IKEA:
Józsival és később Krisztiánnal és Mikivel is voltam. Kaptam sárkányt, pókot és denevért. Nagyon tutik. :D Szegény Krisznek kicsit fel akarom dobni a lakását, amit ő nem mindig értékel. Nem is értem, hogy miért. :D Szóval szerintem még fogunk menni.

Húsvét:
Szokásos. Azt leszámítva, hogy sikerült megfáznom, amit még most sem sikerült teljesen kihevernem. Most kicsit kevesebb locsolóm volt, mint tavaly. Toffy is lebetegedett, de ezt csak nemrég tudtam meg. Jah igen, és tök egyedül gyártottam egy piskótát, mert anyu nem volt hajlandó sütni.
Itt volt Krisztián, András, Dani, Marci, Tomi. Tesómékkal - akik természetes, hogy meglocsoltak, meg apu is - jött még Gellért is. Smsben és szóban is meglocsoltak páran.

Azóta itthon volt nyaff. De talán mostmár kilábalok belőle. Jah igen, anyuval kirámoltuk a varrnivalós szekrényét. Találtam benne egy régen betett táskát, és most megcsináltam. Annyi táskám van, mint égen a csillag. Dehát - Roland szerint ugye - mi nők csak a táskákhoz értünk. ÉN is imádom őket, csak a költözködésel van mindig baj.
Még húsvét előtt kitakarítottam a görkorcsolyámat. Szeretném majd használni. Kérdés hányszor fogok elesni, mivel nem vagyok benne valami profi. Na jó, semennyire sem megy. :D De mostmár fontos lenne, hogy kijárjak mozogni. Akár görkorizni, akár bicajozni, akár sétálni.

Tegnap pedig sajnos el kellett altatni Micit, Erzsiék egyik huskyját. Nagyon sajnálom. :( Szegény nagyon szenvedett, mostmár biztosan jobb neki. :(

Nincsenek megjegyzések: