2010. 03. 10.

Alapítvány

Hú, tegnap olyan isteni szikrám volt!!! Ezt muszáj leírnom. :D

Alapítványt fogok létrehozni. A neve pedig: (dobpergés)

Celeb Étkeztetési Alapítány

Minden adományt szívesen fogadok, hogy szegény, szerencsétlen celebjeinket jól tudjam lakatni egy-egy tányér krumplistésztával vagy főzelékkel.

Természetesen én lennék egyszemélyben a kurátor, titkárnéni, igazgató, miegymás. Szóval minden műnködési költségre fordítható pénz nekem fog jönni. Arról nem is beszélve, hogy a saját lakásomat fogom kiadni irodának.

És, ha ez még nem lenne elég, bemutatom majd a Fikuszban és a Passzívban is, ami által természetesen már én is celeb lennék, ergo a saját kajámat is én támogatnám. De az nem krumplifőzelék lesz, hanem mondjuk Gundel, minden nap. :D

Már azt is kigondoltam, hogy az első támogatottam szegény Paudits lesz. (Speciel neki tényleg kéne egy kis segítség.)

Aztán megkérném Norbit, hogy állítson össze ápdét (!!!) étrendet is. Ennek a költségeit persze csak a krumplistészta erejéig fogja állni az alapítvány, a fennmaradó részt már a celebeknek kell kipótolni.

Magyarország 2010

Nincsenek megjegyzések: