2008. 10. 07.

Kedves Olvasók!

Néha jó lenne tudni, hogy ki is olvassa a blogom.

Volt már olyan, hogy valaki közölte, hogy olvassa, ami nagyon meglepett. Amúgy jól esett. Ölelés neki, nekik!

Volt olyan, hogy olyasvalakiről tudtam meg, hogy olvassa, akiről álmodni sem mertem volna. Ovis társam volt a srác, potom 19 éve nem láttam, mégis elolvasta és írt. Méghozzá nagyon kedveset. Köszönet érte. :) (Na jó, akkor még kevesebb volt, öregszem basszus. :D )

Most én találtam meg valakinek a blogját. Felteszem ő nem olvassa az enyémet. Pedig örülnék neki. Az alapján az írás alapján lehet ő lenne az egyetlen, aki megértené amiket én össze (vissza) tudok írni.

Szóval, az lenne a kérésem, hogy aki ezt most elolvasta, írjon már nekem valamilyen formában (komment, mél, privi, sms,...), mert tényleg szeretném tudni.

Nincsenek megjegyzések: