2008. 10. 04.

Szemetek!

Az egy dolog, hogy leírom milyen pasi lenne az "ideális" számomra. Az egy másik, hogy ez nem mindenkinek tetszik. De kérdem én, nekik nem tök mindegy???

De hogy erre olyan bántó és bunkó megjegyzéseket tesznek, na az már több a soknál!

Nagyon nem esett jól.

Itten.

EGOKA: Viszont az igen, h számomra tényleg fontos, h a párom művelt legyen. És ne csak úgy mondják rá. Legyen róla papírja is. (Ez azért az élet más területein is előnyt jelent.) És mondjuk az a papír ne olyan legyen, mint a Mucsaröcsöge-alsói Kommunikációs Főiskola diplomája. Sajnálom, de nehezen tudom elképzelni, h egy életen át találjak közös témát egy max 12 osztályt végzett emberrel.

Na ezért fontos a "felnézés".

Ádám
: nem gondoolhatod komolyan, hogy a papíron múlik... max papírral talán egy kicsit nagyobb esélyed van arra, hogy x idő után is találsz vele közös témát.

Studi:
icon_ohmygod.gif

1. Te mit csinálsz a diplomáddal? gondolkodik.gif

2. Ha hiszed, ha nem, elég sok "max 12 osztályt" végzett ismerősöm van, aki kellően művelt, és sokkal szélesebb körüen tájékozott az életben (talán épp nem az irodalom, vagy a történelem terén), mint egy átlag, kislétszámú "elit" szakon tanult, de szocializálódni elfelejtett diplomás. Ha te a papírra nézel fel, és nem veszel észre más értékeket, azzal szerintem a magad szűk látókörét bizonyítod.

EGOKA: Annyira tudtam, h ezt fogjátok mondani. Leírtam a véleményem, erre egyből nekem estek.

De most őszintén, mit fáj az nektek, h ez nekem fontos? gondolkodik.gif Nektek meg az fontos, h max 55 kg legyen a csaj. És? ÉN ezen mégsem akadok fenn.


Róka (Ádámére válaszolva): Ha ket ember nincs azonos hullamhosszon vagy nincs egy minimalis azonos erdeklodesi koruk, nem a diplomak szamatol fog fuggeni, hogy egyaltalan tudjanak barmirol is beszelni. smile2.gif

Studi (nekem, a második hozzászólásomra): Dehogy esek neked, ha ilyen az értékrended, egészségedre. A saját életed keseríted meg vele. smile2.gif

Viszont én nem mondtam, nem is gondoltam olyat, hogy max 55 kg legyen egy csaj, és vélhetően nem is fogok. Nem érdemes számok, megszerzett papírok alapján megítélni egy EMBERt, mert könnyen vakvágányra kerülsz vele kapcsolatban.

anyaanya: én is pilláztam egoka kijelentésén, de valószínűleg arra gondolt, hogy a pároknak nem árt közel azonos műveltségi szinten lenni ahhoz, hogy kiegyenlített legyen a viszony.
arról meg nem tehet, hogy agyondiplomázott rolleyes_2.gif d3.gif


Studi (anyaanyának): Báááhhh, hogy ez nem jutott eszembe! Szóval azért nem fogom fel, hogy mire gondol, mert papír nélkül nem nőhetek fel hozzá. Köszi, hogy felvilágosítottál! biggrin_2.gif

Én a hasonló műveltségi szint helyett inkább a közös érdeklődési kört tartanám fontosnak, de ez a szubjektív. smile2.gif

Ádám (nekem, a második hozzászólásomra): én is csak leírtam a véleményemet, ez miért neked esés? gondolkodik.gif

nekem spec nem fáj, hogy ez neked fontos, csupán csak hülyeségnek tartom wink_2.gif
egyébként meg nekem nem fontos. te viszont fennakadsz rajta, különben nem írtad volna ide tongue_2.gif

Boba (?): Ez a papiros moka mindig jopofa sznobsag. biggrin_2.gif Van ket diplomam. Ez pont eleg volt arra, hogy megtudjam mennyire tavol van az egyetemen tanitot elmelet a gyakorlattol. Innentol kezdve pedig marhara letojom, hogy valaki diplomat lobogtat elottem. Nalunk a cegnel az ilyet me'g ki is rohogik... a tudas kell, nem a papir.

Ez alapjan meg pa'rt valasztani... mondhatnam azt is, hogy aki Helikoptert olvas azzal nem vagyok szoba allni, aki pedig Gyurukurat azt azonnal felesegul veszem. d3.gif


Kriszta (Bobának): Viszont jó tudni, hogy aki Egóval akar randizni az vigyen magával önéletrajzot és a végzettségét igazoló papírokat. d3.gif

Boba: biggrin_2.gif Mar latom is lelki szemeim elott...

"Papirokat iratokat kerem ellenorzesre felmutatni, oke, puszi... " cool_2.gif


Kriszta (Bobának): Már csak azt nem tudom, hogy a súlyt is ellenőrzi egyből vagy a papírok fontosabbak. gondolkodik.gif Meg ha nincs meg a 100 kiló akkor a jó egyetemekért cserébe lemond pár hiányzó kilóról? gondolkodik.gif d3.gif

Boba: Nemnem, a sulyt a pasik ellenorzik. cool_2.gif Majd pedig keresre atkell nyujtsuk a penztarcank es a bankszamla kivonatunk. biggrin_2.gif

Kriszta (Bobának):
Meg a vagyonosodási vizsgálat eredményét. nevet.gif 03.gif

Eddig, de gondolom holnap még elviccelődnek ezen. De azért szemetek. Mintha nekik nem lennének elvárásaik. Na meg ok, menjen egy diplomás csaj egy technikushoz. Aztán megnézem hogy bírják egymást 50 éven át. (Nem Mucsaröcsöge-alsói diplomás.)

Nincsenek megjegyzések: