2008. 10. 28.

Október 26

Ím eljött ez is.

26 éves lettem én...

Pénteken kezdődött az ünneplés Erzsiéknél, ahol Barbi fülét is meghúztuk. :) Volt esze-iszom, dínom-dánom és sok szép ajándék.

Szombat este Marci és Viktor húzta meg a fülemet. Kaptam gyönyörű cukorkákat, amik valószínűleg életem végéig (vagy még tovább is) meglesznek, mivel Muranoi üvegből vannak. :)

Géza volt az első felköszöntőm, aztán Miki már éjfél után.
Későn keltem, ebédet gyártottunk anyuval, amire Józsit is elhívtam, mivel ő hozta a kaja nagy részét. (Tecsós tortát ne vegyetek!)
Aztán elvittek a Lumos talira.

Ott akkor épp könyv pakolás volt az egyik Bookstation matricával ellátott kocsiba. Illetve annak a vége. Ott is felköszöntöttek rögtön. :)
3 gyerek és 2 gyerekkutya hangoskodott nekünk végig.
Csilla bemutatta lila-fekete ördög-angyal-krampusz jelmezét. Szerintem fenomenálisan nézett benne ki, bár nem tudom mit gondolhatott az a pasi, akitől később megkérdezte a jelszót. (Halloween party volt a boltban, belépés csak jelszóval. Amit nem mellesleg tőlem elfelejtettek megkérdezni.) Imivel megcsodáltuk a bolt használt könyv részlegét. Hatalmas az új bolt. 2 szinten szinte minden.
Aztán volt beszélgetés, további könyvre történő rácsodálkozás. Csilla lelkesen kipingálta a bátrak körmeit. (Első körben Dóriét asszem grafit színűre.) Dóri reklamált, hogy hogy fog így tököt faragni. Aztán jött a tökfaragás. Gabi 3 (?) kifejezetten nagy tököt faragott rémisztőbbnél rémisztőbbre. Dóri, Csilla és Bálint voltak még olyan bátrak, h megcsillogtassák művészi vénájukat. Nekem idén sajna ki kellett hagynom, mert valszeg hamarabb vágtam volna el a saját kezem, mint a tököt. Amúgy egész szépek lettek. Bálint tollal/ceruzával történő megnyilvánulásaihoz képest faragásban egész jó. (Ezt a művet még pár napig meg lehet csodálni a fent említett kereskedelmi egységben. ) Míg a többiek szorgoskodtak, én Samubaba fotóit csodáltam meg. Mikor mindenki végzett a faragással, sebnyalogatással, elvesztett végtagok visszadobálásával, kezdetét vette a kvíz. Tényleg szadi volt. Valaki mondja már meg, h hová való az Őrült Özvegy!!! Asszem a saját kérdéseit ki sem töltő Samupapa lett a legjobb és Imi a második. Grat nekik! Mariann piszok mód nem engedte a nyilvánosságra (se ítész elé) a művét, így sosem tudjuk meg ő mennyit tud HP ügyben. BTW, Bálint írt? És azt miért nem láttam? :O
Jah, valamikor talán a kvíz és a tökfaragás között volt egy Ahmed a halott terrorista só is.
Aztán további beszélgetés és a bolt pánik szerű elhagyása következett. Persze szigorúan a Halloweeni dekoráció megcsodálása után.

Ha jól számoltam Gabi 4, Daisy pedig 1 nagyon hangoskodó, 2 kevésbé hangos talitagot vitt haza/valameddig. (Arról nincs infóm, h Gabi hol adta el csemetéit út közben.)

Ezután mentem Kriszhez fület húzni. Akkor kapott el Pocok telón. Mire nem jó egy asszony! :D Az ajándékom egyik felét helyben fel is avattuk (National Treasure 1-2). Irtó jó dvdk, van egy rakat rejtett tartalom az elsőn (a másodikat még nem tudtam megvizsgálni). :D

Tegnap még Ági is utólért telón. Aztán megint Szobiéknél voltam, ahol a család többi tagja is meghúzta a fülem. Kaptam egy kínai írótól egy könyvet. Kiváncsi vagyok milyen lehet.

SMSt viszont egyet sem kaptam, mindenki, aki nem hívott vagy fület húzott neten írt üzenetet. A technikai vívmányok megölik a szép dolgokat...

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Akkor én most megkésve fület húznék...

EGOKA írta...

Köszi! :)