2009. 04. 22.

Magyarisztán baszd meg! My dear country, my dear people fuck you!

Tesóm megkért, hogy vigyem vissza a vasárnap vett talpbetétet, mert nem vált be. Nagy nyugodtan mentem a Népstadiont megkerülve a szokásos útvonalunkon a SYMA csarnokba. A Népstadion bejárata körül tűnt fel, hogy itt túl sokan vannak, főleg abból a biztonsági őrnek nevezett amőbafajból. Gondoltam lesz valami, de mivel egy szót nem szóltak hozzám, mentem tovább.

Bent már csak kerülővel lehetett volna bejutni, ki volt írva, hogy a vásárra csak a másik bejáraton lehet bemenni, de azért beengedett a pacák.

Bent visszaadtam a talpbetétet és vettem egy cipőfűzőt. 1600 volt a talpbetét és 280 a fűző. A pasi meg közölte velem, hogy akkor ő csak 1300-at ad vissza. Úgy meglepődtem, hogy nem szóltam rá semmit. Ha nálam csak 20 forinttal kevesebb lenne, nem adnák oda az árut. Most akkor hogy is van ez???

Akartam venni még valamit magamnak, az persze nem volt.

Visszafelé már másik ajtón mentem ki. Indulok haza a szokásos úton. Átbattyogok 2 amőba között, nem szóltak semmit. Olyan 20 méter után egyszer csak másik két robogós amőba odagurul, hogy kisasszony hova-hova. He??? Mondom megyek kifelé, arra és mutatok előre a Récsei mellett lévő kijárat felé.

Azt mondja lezárt terület menjek ki. Ok, mondom gyorsan kimegyek, nekem arra rövidebb. Azt nem lehet, 8900-60000 a jegy. Csak akkor lehetek itt. Ok, de én csak át akarok menni. Nem lehet, nem is lehetek itt. Hmm... A másik két droid nem szólt semmit. Mert biztos nem ott mentem be. Mondom most mentem el köztük... Olyan hülye volt, hogy csodálkoztam, hogy tudja, hogy belégzés, kilégzés. Jó, mondjuk viszonylag udvarias volt, legalábbis a szavai, amit mondott, az már annyira nem.

Durrogtam egyet, de nem akartam nagyon vitázni, mert ugye biztonsági amőba, az ilyeneknél sosem lehet tudni.

Visszabattyogok, ki a Budapest Aréna felőli oldalon. Jobbra rövidebb, de rengeteg meccsre érkező droiddal tűzdelve, balra hosszabb, talán kevesebb droiddal.

Elindultam jobbra, de nem tetszett a látvány, így visszafordultam és mentem a Stefánia felé.

Mégtöbb droid. Meg szotyi árusok...

Közben fortyogtam.

A Stefánián a Thökölyig droidok... Thököly, Zichy, Abony. Végre hazaértem.

Magyarisztán fuck you! Elhúzok innen, amint találok valamit.

Nincsenek megjegyzések: