2007. 02. 13.

Fú, ma egy hatalmas hülyeséget álmodtam. A végére emlékszem is.

Valami miatt berohant egy csimpánz egy terembe, ahol voltam. Rájöttem, hogy ez egy átváltoztatott ember. Elkezdtem kérdezgetni, hogy ki ő. Harry? Nem tom még ki, és végül Klári egy barátnőm. Kiderült, hogy ő az. Úgy jelezte, hogy finoman megharapta a kesztyűmet. Aztán kiderült, hogy valamiféle gyerekfuvolával változtatták át. Tudjátok az a szines izé, amin billentyűk vannak. Aztán próbáltuk megkeresni azokat, akiknél volt a hangszer. Meglett, de nehéz volt tőlük elvenni. Aztán sikerült, megfújta valaki, aki érett hozzá. Visszaváltozott a csajszi, majd vissza akartuk változtatni a többieket is, mert azok az idióták mindenfelé csak zenéltek, amerre jöttek.

Erre megszóltalt a telóm és felébredtem. :)

Nincsenek megjegyzések: