2007. 02. 14.

Ma egy kakaós mmsre ébredtem. :) Majdnem tökéletes. :D

A reggeli szemináriumon kellemesen csalódtam, bár lehet azért, mert a tegnapi után már a legrosszabbra számítottam. :) Mondjuk lesz mit olvasnom... Ráadásul könyvtár sincs... Ajaj... Aztán robogtam haza picit enni az előadás előtt. Beszéltem Rolanddal. :)
Vissza az egyetembre, előadásra. Odafelé összefutottam Ágival. Ő is arra jött. Most lesz együtt 2 óránk is. :) Angol töri 2 és szerepjáték és fantasy. Na erre kiváncsi vagyok. :D Az előadás olyan volt, amilyen... Aztán egy másik évfolyamtársammal dumcsiztam. Őt is ledobta mindenhonnan az etr. Írt is mélt, hogy mi a manó van. 3 évesnek vették azok a marhák a képzést, azért kaptunk olyan kevés pontot. Aztán kijavították, de még így sem lett jobb a helyzet! Fú, kaparintanám a kezem közé azokat az idióta, nemtörődöm embereket!!! Grr!
Aztán TO, de megint 3 órás sor volt, körbenéztem. Befogadsái kérelmet akarta csak szerezni. Ugyan, csak a netről lehet letölteni. Hogy ezt miért nem írják ki valahova! Jah, és a határidő péntek. Természetesen ez is csak akkor jut el hozzám, ha valaki véletlenül elkottyintja előttem. :S
Holnap meg holnapután rohangászhatok ezeket aláíratni, lepecsételtetni és leadni.

Nincsenek megjegyzések: