2007. 02. 21.

Hogy milyen fura az élet!

Órán voltam, aztán TO. Persze pont akkorra értem oda, amikor bezárt. Jellemző... Gondoltam szétnézek, hátha van, akivel beszélhetek. Rendszergazda. Épp ott is volt, gondoltam rendesen megkérdezem, hogy is volt ez a rangsorolás. Ott volt "kedvenc" exTOsom is. Közös erővel leüvöltötték a fejem. Meg is jegyeztem, hogy miért kell veszekedni, miért nem lehet tisztességesen válaszolni. Szerintem vagy nem hallották, vagy nem is ismerik azt a szót. Grr!!! Aztán benéztem a HÖKre panaszkodni. Ott legalább rendesek voltak. Persze nem tudtak segíteni, de ez van...

Hazafelé puffogtam a buszon. Aztán 3 házra tőlünk valami megállított. Most nyílt ott egy teabolt!!! Nem is tudtam. :D Nem állhattam meg, rögtön be is lestem. Kis, hangulatos bolt. 3 napja nyitott. Körbeszaglásztam a teákat. Tök aranyos az eladó csajszi. Kifelé kaptam egy csomag teát ajándékba. Jó kis hely. Asszem, amint kifogyóban leszek teából, oda fogok menni.
Mindenkinek szeretettel ajánlom!

Nincsenek megjegyzések: