2007. 02. 27.

Vasárnap

Lumos tali volt.

Nagyon jól éreztem magam. Tartottam kiselőadást a görög mitológia és a Harry Potter kapcsolatáról. Aztán a honlapon próbáltunk fejleszteni kicsit elméletben. Volt vérfarkasos gyilkosos. Természetesen megint én voltam az első hulla, akit szerencsére megmentett a banya, de másodikra már meghaltam. Szép mondhatom. Soha többé nem játszom ilyet velük. Mindig kinyírnak a legelején. Kvíz is volt, amin nyertem bezoárt. Jah, és Daisy elhozta a könyvemet is. :) A végén meg átmentünk a Siriusba. Ittunk egy jó teát, és tracsoltunk egyet. Daisy meg is jegyezte, hogy mennyit beszélek. :D Mondjuk ezt szinte mindig megjegyzi. :D

Este meg Roland mutatott egy idióta filmet, amit végül meg sem néztem. Nem szeretem a thrillereket és ő ezt tudja nagyon jól, mégis ilyet akar nézetni velem. :(

Nincsenek megjegyzések: