2007. 02. 28.

Kedd + szerda reggel

Reggel fájt a fejem. Felkeltem, de végül úgy döntöttem alszom tovább, és nem mentem be az órámra. No nem mintha úgy érezném, sokat vesztettem vele. Aztán picit neteltem. Blogot írtam. Majd elmentem a fogszabályzókhoz. Megnézte a fogam az egyik doki. Állambácsi nem támogatja, mert már túl üreg vagyok. Olyan 200.000 a fogszabályzó, plusz a vizsgálatok. A diagnosztika, ami nélkül el sem tudják kezdeni 15.000. De persze mindenekelőtt ki kell huzatnom a bölcsességfogaim. Mire végeztem, jól lekéstem az órámat, így úgy döntöttem, oda sem megyek már be. Inkább találkoztam a Siriusban csücsülő HWSWsekkel. Jó volt nagyon látni őket. :) Eltécseltük az időt. Majd mentem haza. Este meg Roland elrabolt bulizni. No, arról csak annyit, hogy nem az én stílusom. Beszélgettünk. Nem mondhatnám, hogy jól sült el a dolog.

Most éppen nagyon szarul érzem magam. Fáj a fejem és a fogam is. No meg a lelkem... Ha kimondom amit gondolok, valait tuti megbántok, ha meg nem, csak eszem magam. Ilyenkor mit tegyek?

2 megjegyzés:

Csaba Translator írta...

Mondjad, legfeljebb sok sértődött ember lesz körülötted:)

EGOKA írta...

De az sem jó. Mert megesik, h mérgemben olyat mondanék, amit 10 perc múlva meg is bánok. De nagyon megbántok vele valakit...

Szóval nem egyszerű...