2008. 04. 06.

Hétvége

Tegnap voltam életemben először az Ecserin. Használtcikk piacnak van titulálva, ami bolhát jelent magyarul. :) Érdekes hely. Nagyrészt lom volt kint, de azért akadt pár szép dolog is. Andrással voltam, vett is a végén 2 ezüst sótartót. Aranyosak. Aztán átmentünk Andrásékhoz, megmutatta a kiskanalait is. Teáztunk, ittam igazi Gunpower teát. Jó erős volt. :)

Ma van Erzsi szülinapja, náluk ünnepeltünk. Jó volt nagyon, csak az időjárás miatt kicsit bepunnyadt mindenki. Fini volt a kaja is. És végre összefutottam Barbival, már vagy fél éve nem láttam a leányzót. Remélem mostmár kicsit gyakrabban össze fogunk futni. :) Megtárgyaltuk a jövőt. Fekete. :S

Szóval nagyon jó volt a hétvégém. :D Tudnám értékelni, hogyha mostmár mindegyik ilyen lenne... Csak ugye a kilátások nem pont ilyenek...

Nincsenek megjegyzések: