2008. 04. 23.

Profipúder

Hajnali 7-kor csörgött a telóm, hogy ideje felkelni. Nagynehezen össze is szedtem magamat, és elindultam szerencsét próbálni.

Picit korábban értem, így közben a metróban szerzett sudokut fejtegettem. Aztán bilétát kaptunk majd betereltek egy előadóterembe.

Puccos egy hely. Egy régi bérházat alakították át modern irodaházzá. Sok helyen nincs is vakolat a tégla födémen. Modern, szinte futurisztikus bútorok vannak valamint hatalmas üvegajtók lefóliázva ProfiPower felirattal; először nem is jöttem rá, hogy az szöveg, azt hittem sorminta. Minden kisebb teremnek neve van. Van például Rubick Ernő, Coco Chanell... (Már nem emlékszem a többire.) A mosdó is elég érdekes. Kerek a csap is és a wc is. A kallantyúk meg úgy néznek ki, mint holmi félresikerült botkormány. Dizájnerek! Hatalmas egybe légtér van, ahogy végigvonulnak az emberek, szinte viszhangzik. Ez nem volt túl bizalomgerjesztő. Ha jól vettem észre, minden kis ilyen gipszkarton/fóliázott üveg fallal elválasztott helyiségnek más a festése, de erre már nem vennék mérget.
Egyszóval minimalista ufó űrhajó, hatalmas egybefüggő térrel.

Először egy rövidebb púderponttal bemutatták a céget, illetve, hogy kiknek keresnek embereket, és főleg, hogy milyeneket. Maradjunk annyiban, hogy egyik sem fogott meg 100%-osan.

Aztán kitöltettek a fél csapattal egy numerikus tesztet. (A másik fele a csapatfeladatot csinálta.) ÉN és a számok, köszi. :S Utólag megtudtam, hogy 31-ből 23 lett jó. (Nem volt elég idő befejezni, de szerintem a 31 az az a szám, amiből kihagytam 4-et, 5-öt.) Mindegy, nem lett túl fényes.

Következő lépésként egy csapatfeladatot kaptunk. Van egy pláza, ami most fog megnyílni, és meg kell töltenünk boltokkal, úgy, hogy fejenként 6 boltot képviselünk, de ugye nincs mindenkinek hely. Sajna ezt nem sikerült befejezni, mivel nem nyitottam ki a számat (aki mondta, ő is csak később), és csak később írtuk össze, hogy milyen boltokat is akarunk mindenképp. (Na ez nagyon öntömjénezősre sikeredett, utólag könnyű okosnak lennem...) Sebaj, összedolgoztunk.

Végül következett az interjú. Az interjúztatók fejenként 3-4 embert vittek, szóval lassan haladt a dolog. Fél kettő körül végeztem. Elbeszélgettünk, szerintem nem voltam túl szimpi a srácnak, dehát ez van. Azt mondta összedugják a fejüket a többiekkel, aztán meglátják, mit tehetnek. A címem megvan, vagy szólnak, vagy nem. Annyira nem izgat. :)

Visszafelé megvettem a Glamourt. Van benne egy kis cikk a könyvemről, a nevemet is odaírták. :D Teljesen új szöveg, de sajnos ez sem teljesen korrekt. Mindegy. Mint kiderült, az újság tele volt mindenféle kenceficékkel, szóval most el vagyok látva termékmintákkal. :D

Nincsenek megjegyzések: