2008. 04. 08.

Kiadói huzavona. Maszírozók.

Még vasárnap írtam nekik, hogy mi legyen, de azóta sem jött semmi válasz.

Amíg fontos volt nekik, hogy meglegyen a könyv, naponta többször is megtaláltak. Azóta, hogy megjelent, már nekem lenne fontos, hogy fizessenek, nem is találnak meg maguktól. :(

Ez annyira kiábrándító. Persze, már megint naív voltam...

Kezd megint ronda idő lenne. Áprilisi bolond idő van.

Tegnap voltunk a ruhavásáron, vettünk nekem egy Martens szandált meg egy perverz fejmaszírozót. Mókás darab. Fejfájás ellen is jó, sőt állítólag a hajnövekedést is serkenti. Egy eladó bemutatta a teniszlabdás maszírozóját meg az izomerősítő spaceballját (hehe, Űrgolyhók :D ). Vicces darabok. Az a maszírozó nagyon tetszett. Kicsit jobban állnék anyagilag, szerintem beszereznék egy olyat. Szeretem a kényeztetést. :)

Először megvettük a fejmaszírozót, aztán gondoltuk jövünk haza. Kilépünk, esik. Akkor meghánytuk-vetettük, hogy mégis megérné megvenni azt a szandált 5.000 forintért. Úgysincs már mióta lapossarkú szandálom. Visszamentünk, megvettük. Vettünk Mikinek is egyet, meg még hozzá zoknikat. Gézának persze megint nem sikerült semmit sem venni. Aztán jöttünk haza. Akkor már nem esett, de a Stadion körül még párszor nekikezdett, de csak pár csepp esett, aztán meg sütött a nap.

Április...

Nincsenek megjegyzések: