2008. 04. 22.

Meló - könyvek

Felgyorsultak az események. Ez olyan tipikus. Egy melóajánaltom van, akkor rögtön lesz több is.

Szóval holnap megyek melómegbeszélésre, vagy mire. Hosszú program lesz, meglátjuk.
Most hívott Jemila, hogy lesz valami kisérettségije, fel tudom-e készíteni. Miért is ne. Legalább látom, hogy hasznos-e, amit csinálok. :) Azt hiszem első körben tudom is mit fog megoldani. Szóval az első órára már van anyagom. Aztán hajrá!

Könyvet úgy fest, most egy ideig nem írok, de most írt Sonja a kiadótól, hogy a májusi Glamourban benne lesz a 164. oldalon a könyvem. :D Azt hiszem azt az újságot csak ezért meg fogom venni. :)

Jah, el ne felejtsem. Anno feliratkoztam a regikonyvek.hu-ra. Mindig megírják az akcióikat. Most a festészet, vallás és szerelmes témájú könyvek akciósak. Ennek örömére végigböngésztem, hogy mik vannak jelenleg meg. Van egy nagyon pöpec könyvük, pont a szakdogám témájába vág. Rögtön meg is rendeltem. Van egy másik is, ami sajnos olyan száz évvel elcsúszott, de ki tudja, lehet van benne valami alapon azt is megrendeltem. Utána néztem, hogy ezek egyedi darabok voltak, szóval jól tettem. :)

Összegezve előrelépés történt zsebtömés és szakdogoa terén is. Azt hiszem most mindenki ezt várja tőlem. Ugye? :D

Nincsenek megjegyzések: