2008. 04. 21.

IKEA - állás

Múlt héten kicsit sokat voltam itthon felvigyázni. Lefárasztott.

Az is, ami ebben a hülye világban történik. Néha nagyon sok...

Szóval vasárnap kicsit elszöktem. (Úgy fest, velem mostanában csak hétvégén történik valami...)

Vasárnap megint voltam IKEAban. Krisztiánnal mentem, neki akartunk kerti bútort venni. Ez össze is jött, tök jól fest most az erkélye. :D Magamnak meg vettem egy virág alakú lámpafűzért. Jópofa. :) Csak kell bele elem. Erről eszembe jutott, hogy van nekem valahol egy Micimackós lámpám, amit már évek óta nem is láttam. Asszem ma neki fogok esni megkeresni. Remélem még megvan. Gondolkozom ezen a szakdoga dolgon is, de az az igazáság, hogy semmi kedvem csinálni. :( Nem tudom miért, de valahogy elegem van a suliból. No persze dolgozni sem szeretnék még. :D

Amúgy pont most hívtak, hogy lehet, hogy lenne egy állásajánalt. Elvileg szerdán lenne a megbeszélés. Az sem álmaim melója (telefonos IT support külföldre), de legalább nem nekem kell felhívni az embereket. Viszont itt meg az a veszély áll fenn, hogy nagyon hülye kérdésekkel fognak zaklatni, nekem meg nem igazán szokott türelmem lenni a hülye emberekhez. Angolul is kérdezett a csaj, aki telefonált, majd azt mondta, hogy jól tudok angolul. :D Azt hiszem ez a minimum, ha egyszer angoltanár vagyok. :D

Na, most itt tartunk, nem tudom mi lesz ebből.

Nincsenek megjegyzések: