2006. 09. 16.

Az előző bejegyzésemet Nórinál gyártottam. Meglátogattam, mert rég láttam, és mert meg kellett csacsognunk ezt-azt. Szuperül néz ki. Jót tett neki a kimozdulás és a szerelem. :) Nagyon szorítok neki, hogy minden jól alakuljon. :) Reikiztünk is egy picit, az is nagyon jól esett, de sajnos a lábfájásom megmaradt.

5 felé értem haza, kajolás, majd malikkal át Daniékhoz. Aztán aikido. Na, az egy külön élmény volt. Sikerült úgy eldobni Zolinak, hogy pont Albi alá estem. Kicsit most is fáj a karom, bár nem lett kék-zöld, de érzem.

Utána át Daniékhoz. Anna elhozta a Donnie Darko című elsőre igencsak érthetetlen filmet. De a sütik jók voltak. :P

Ma meg Kati nénivel imaházban voltam. Felötlött bennem pár kérdés. Ezt majd talán máskor le is írom. :)

Most meg anyát várom, hogy menjünk ki Téténybe. Kivisszük a mikrót. Talán végre el fogok itthon férni? :) Apropó, nem tud valamelyikőtök egy jó asztalost?

Megvagyok, csak ne fájna a lábam.

Nincsenek megjegyzések: