2006. 09. 25.

Szombat reggel és tegnap is kaptam meló ajánlatot. Ez remek hír. Ma ezek miatt kell majd még szaladgálnom a városban.

Este találkoztam Rolanddal. Gondoltam megbeszéljük ezt az egészet. Azt hiszem az ő hangulata is meglehetősen hullámzó. Most éppen a "tök boldog vagyok" periódus van.

A Várban sétálgattunk.

Hát, erősen megfogalmazhatatlan, még magamnak is ez az egész. Mondhatni nehéz ügy. De azt hiszem próbálom nem rágni magam rajta. Lesz, ahogy lesz. Fent úgyis tudják, mi a legjobb nekem. Nem kell aggódnom, igaz? :)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hello! Idézném egy jó barátomat, aki mikor "very depressed" voltam, a következőt mondta: "Just relax!":)
Amint látod, nem érdemes Dunának menni egy sz..abb nap után:)
Jó munkát!:)

C.

Névtelen írta...

Roland nem akar szerepelni...