2006. 09. 14.

Na erre is sor került.

A naplóírás sosem volt erősségem. De mostanában a neten az iwiw-es és a hwsw-s felhasználó nevem a hangulatom/életem szerint változtatom. Rájöttem, jobb lenne máshol kiélnem magam. Így mától én is a blogolók egyre népesebb táborát erősítem.

Meglátjuk milyen aktív leszek.

Ma voltam suliban, ahol drága exem nem éppen felvidító sms-e borzolta kedélyállapotom.
Azt hittem ennél jobban ismer. Sosem bántanám, még akkor sem, ha ő azért megteszi. Persze nyilván ő nem így érzi. Nem vagyunk egyformák. De, ha dühös vagyok, talán jobb nem beszélnem azzal, akire haragszom, mert még megbántom, amit később nagyon megbánok.

Remélem tudunk majd még két többé-kevésbé értelmes ember módjára beszélni. Többet nem hiszem, hogy remélhetek ettől a sz*r élettől.

Jó lenne boldognak lenni...

Nincsenek megjegyzések: