2006. 09. 26.

Tegnap suli volt, aztán rohangáltam az egyetem különböző egységei között. Természetesen nulla eredménnyel.

Utána benéztem pár hobby boltba, hogy vegyek gyöngyfűzős könyveket. Persze semmi jót nem találtam, annyira primitív dolgok vannak benne, hogy azért nem éri meg megvenni őket. Egy gyöngyszövőset azért megvettem. Az alapok miatt. A mintát majd kitalálom hozzá.
Aztán itthon némi net, meg kaja készítés. Svéd gombasalit csináltunk, meg frankfurti levest. Finik, de olyan szaga lett a gimnek...
Este meg edzés. Kelkáposzta szagú giben. Fúj. Vot két új arc. Svédek. Arik voltak nagyon, de a srác zokniba edzett. :) Jól lefárasztott. De legalább a szaga kijött. :D
Aztán már csak ültem a gép előtt, míg megsült a kenyér.

Ma suli, most meg strázsa apu felett. Majd megyek megint gyöngyös boltokba. Szorítsatok, hogy találjak vmi jót. :)

Nincsenek megjegyzések: