2006. 09. 20.

És végre!

Igen, sikerült az egyetemen annyit rohangásznom, hogy végre le tudtam adni azt a nyavalyás tantárgy befogadási kérelmet. Nem volt semmi. Számtek. Nőci, mondja, hogy másolat? Mondom nincs. Menejek fénymásoljak, közbe a háta mögött volt a fénymásoló. Nem igaz, hogy 1 oldalt nem bír lefénymásolni. Hülye p***! Ráadásul mondtam, hogy itthagyhatom az indexem. Nekem már nem kell. Az neki nem jó. Miért nem??? Mászkálhattam le-fel. Fárasztó volt. Aztán kiderült, hogy bent ült a terembe a tanár, semmibe sem került volna ott az orrom előtt aláírni és megnézni az indexem. Mire volt ez jó?!? Hogy bemutassa milyen "fontos"? Tudod kivel packázzon az ilyen. Fú, nagyon felidegesített. Nem fér a fejembe, hogy lehet valaki ekkora gyökérként az ELTEn bármi is. Bár én vagyok a hülye, ott minden ügyintéző ekkora tapló.

Grr!

De leadtam! Persze lesz még vele pár köröm, de remélhetőleg oda nem kell többet visszamennem. :)

Nincsenek megjegyzések: