2006. 09. 16.

Cipő :)

Délután voltunk anyuval Téténybe, hazafelé meg beugrottunk a Savoya Parkba bevásárolni. Vettünk rengeteg kaját, a maliknak ezt-azt (most lesznek egy évesek, de ez meglepi), meg cserepet anyu növényeinek.

Kifelé végignéztük a boltokat. Vettünk nekem egy Ego-s cipőt. A régi rohangálósom kezd elszakadni. Jól néz ki bár kissé fura. Sötétkék-szüre (navy), és nagyon lapos a talpa. Jah és széles, tök jól elfér benne a lábam. :) Hazajöttünk, becipekedtem.

Utána taliztam Erzsivel és Nikollal a Westendben, kicsit dumáltunk, de mozizni már nem mentem, mert úgy fáj a térdem, hogy attól tartottam, hogy nem tudok végig ülni 90 percet. Nagyon csinik voltak a csajok, holnap mennek fotózni is. Hogy lehet valaki ennyire vékony? :D Én is akarok! Na jó, ennyire nem, nem is menne. :) Megbeszéltük pár mondatban az élet nagy problémáit, az új cipőmet, a fotózást, az új cipőmet (jah, hogy ezt már mondtam? :) ). Jó volt, kár, hogy nem tudtunk tovább dumcsizni, kezdődött a filmjük, én meg hazaszenvedtem magam.

Mostmár tényleg ne fájjon!

Nincsenek megjegyzések: