2006. 09. 27.

GM

Hajnalok hajnalán keltem. Magamhoz képest. :) Bejöttem anyával a munkahelyére. Megint néztem gyöngyös könyvet. Kiderült, hogy amit kinéztem, még az sem ér semmit. Így maradt a boltban... Jó drága hely amúgy ez a Margit körúti Hobby bolt...
Aztán voltam a Gazdasági Minisztériumban. Meg akarom csináltatni végre(!) az idegenvezetői igazolványom. Teljesen megdöbentem, egy nagyon kedves idősebb hölgyhöz küldtek, aki készségesen segített. Ilyet sem láttam még, de határozottan jól esett. :) Sajnos nincs meg minden. Még hitelesíttetnem kell a diplomám másolatát, de elég, ha csak az ELTEre megyek be. (Na, hogy az mennyi idő lesz?!?) Sajnos ők nem tudják hitelesíteni. Meg be kell fizetnem a csekket. Amúgy minden más megvolt. Tök jó.
Aztán visszajöttem anyuhoz, és kinyomtattam az egyetemi óraleírásokat, meg a Profociency 2 vizsgakövetelményeit. Most is innen írok. Meg szedtem gyönyörű vadgesztenyéket egy őszi szobadíszhez. Majd lefotózom. :)
Lassan megyek. Azt hiszem megpróbálkozom az ELTE TOjával, hátha sikerül hitelesíttetni, és akkor holnap azt is leadhatom a befizetett csekkel.
Délután angol építészet előadás, este meg edzés.
Jah, és kezdek éhes lenni. :)

Nincsenek megjegyzések: